SOCIAL MEDIA

Friday, November 13, 2015

WhiteSmile7

Lep osmeh je najlepši ukras. Šminka je šminka, ali osmeh je osmeh :D

Redovno održavam higijenu zuba i idem kod zubara na kontrole. Ono što želim već duže vreme su belji zubi. Probala sam razne paste za zube, ali nisam bila zadovoljna.
Pružila mi se prilika da isprobam WhiteSmile7 tračice. Veoma sam se obradovala jer je reč o tretmanu koji nije agresivan i sprovodi se u kućnim uslovima.


Proizvod se koristi nedelju dana, jednom dnevno-od 30 do 60 minuta. Za intenzivniji efekat može se koristiti dva puta dnevno. Efekat izbeljivanja traje do pola godine.

U setu dobijate 14 trakica-7 za donju i 7 za gornju vilicu.


Kada otvorite kesicu vidite dve tračice

Tračice su obložene gelom koji sadrži hidrogen peroksid (6%),elastične su,lepo prijanjaju na zube i stoje kako ih namestite. Kada ih fiksirate ubrzo vidite mehuriće koji nastaju u procesu izbeljivanja zuba.
Ja sam ih držala po 30 min, nekad 40-45.
Nakon korišćenja isperete preostali gel sa zuba.

Počela sam sa korišćenjem 7.11. kada su moji zubi izgledali ovako:

Završila sam 13.11. i krajnji efekat je ovakav:

Sami možete uočiti razliku pre/posle :)
Ono što sam odmah videla,posle prvog korišćenja-zubi su posle tretmana bili sjajni i blistali su.
Veću razliku sam primetila na polovini korišćenja.
Ja sam veoma zadovoljna, rezultat je bolji nego što sam očekivala. Nikakvih neželjenih efekata nije bilo, zubi su mi sjajniji i belji.

Opšti utisak je da je ovo dobar proizvod kada vašim zubima treba osveženje,kad imate neki bitan događaj na kom želite da zablistate ili jednostavno kada bez ikakvog povoda želite belje zube.

WhiteSmile7 tračice  možete kupiti putem sajta ovde . Cena je  1250 din. Dostava za Srbiju je besplatna.
Možete ih potražiti i u Liliju i Dm-u kao i većim apotekama.
Više informacija možete naći i na njihovoj fb stranici

Jeste li probale ove tračice?


*PR proizvod


8 comments :

  1. I meni su stigle na testiranje, ovih dana planiram da krenem sa tretmanom, kod tebe je vidljiv efekat. :)

    ReplyDelete
  2. I ja sam ih probala pre vise od godinu dana i prezadovoljna sam ucinkom.Zubi su mi i dalje beli ali bih mogla ponoviti tretman :-)

    ReplyDelete
  3. Odusevljenaaaaa! I ja sam prezadovooooljna! <3

    ReplyDelete
  4. Baš se vidi razlika kod tebe, ja imam još dva dana pa ćemo videti :)

    ReplyDelete