SOCIAL MEDIA

Thursday, February 11, 2016

Avon Perfectly Matte-Splendidly Fuchsia i Vibrant Melon

Trend mat karmina se nastavlja. I u mojoj kolekciji sada preovlađuju upravo mat primerci. Sigurno ste već upoznale mat karmina koju je Avon nedavno lansirao. Na prvi pogled najviše su mi se dopale dve nijanse-Splendidly Fuchsia i Vibrant Melon.





Koštali su po 299 din. Kada uporedite kvalitet koji dobijete i cenu shvatate da vam je potrebno više komada. :D
Dolaze u divnom-elegantnom, crnom i mat pakovanju. Ono što me je iznenadilo i oduševilo jeste prelep miris! Poseban plus karmin za mene ima ako lepo miriše.
Lako se nanose iako su mat. Imaju kremastu strukturu koja se lako razmazuje prilikom nanošenja. Postojani su da prežive i kafu i jelo.
Moj prvi izbor je bio Splendidly Fuchsia jer sam mislila da će biti još drečavija, ali sada više nosim Vibrant Melon.
Splendidly Fuchsia

Vibrant Melon

Vibrant Melon je posebna nijansa kakvu nikad nisam imala. Osvežava lice u samo jednom nanošenju. Biće hit proleća, naročito leta koje nam dolazi.
Ako  vam kažem da otkako sam ih kupila samo njih nosim, biće vam jasno koliko mi se dopadaju.
Uskoro ću vam predstaviti i ostale nijanse.

Da li ste probale ove karmine? Kako vam se dopadaju ove dve boje?

Do čitanja :)

6 comments :

  1. ja imam nijansu marvelous mocha,divna je ... još mi se dopada berry blast.

    ReplyDelete
    Replies
    1. I meni su te dve nijanse na slici lepo delovale,videću uživo koja mi je lepša :)

      Delete
  2. Oba ruza su vrlo lepa :). Vibrant Melon mi je jedini stigao od puno narucenih testera, tekstura mi se mnogo dopala ali ne bih da kupujem naslepo, sacekacu ipak testere. Ravishing Rose mi je privukao paznju :). Kristina

    ReplyDelete
    Replies
    1. I Ravishing Rose je lep :) I meni je stiglo samo par testera :(

      Delete