SOCIAL MEDIA

Wednesday, February 10, 2016

Herbateria-čokoladni užitak

Današnji post je posvećen svim ljubiteljima čokolade i prirodne kozmetike.
Do njega je došlo zahvaljuljući diplomiranom farmaceutu Jovani Vlaškalić koja je 2013. otvorila biljnu apoteku Herbateria.Upravo sam sa Jovanom kontakitrala i bila je izuzetno ljubazna, tako da ako imate bilo kakva pitanja možete joj se obratiti.
Na sajtu herbateria.rs možete pogledati spisak prodajnih mesta, ali i naručiti proizvode.
Svi proizvodi su napravljeni od prirodnih  sastojaka.
Na prvom mestu mog interesovanja našli su se proizvodi sa mirisom čokolade. Ko me poznaje zna da nije ništa čudno što sam se odlučila upravo za čokoladu.
Ono to me je oduševilo jeste najverniji miris čokolade koji sam osetila u korišćenju kozmetičkih proizvoda.





Balzam za usne




Možete ga naručiti OVDE. Cena mu je 150 rsd. Možete ga pronaći u raznim varijantama-fresh,vanila,čokolada,kokos,narandža,mint. Ako mene pitate volela bih sve da ih probam,počev od kokosa.
Balzam je na bazi kakao butera,ulja badema,jojobe i voska.
Intezivno neguje i oporavlja usne. Rešava problem suvih i ispucalih usana,kakve su moje.
Miriše prelepo,kao prva čokolada.Teško ćete se suzdržati da ge ne pojedete :D Na usnama nije težak.
Ja ga koristim po ceo dan. Prava stvar za sve ljubitelje balzama za usne.

Puter za telo




Možete ga naručiti OVDE. Košta 350 rsd.
Pakovanje je od 50 ml.
Vanila, fresh i lavanda  su osim čokoladnog u ponudi.
Za ovaj proizvod je karakteristično što ne sadrži ni vodu. Ne sadrži emulgatore, konzervanse, aditive. Sastojci zaduženi za negu su: ši puter,kakao puter,biljna ulja-bademovo,maslinovo,avokado,jojoba, vosak,etarska ulja i miris. Prava poslastica.
Lepo se razmazuje.Nakon nanošenja koža neće biti masna da  ne možete da se obučete kao što je slučaj kada koristite samo na primer kokosovo ulje. Koža je vidno hidrirana i lepša.
Ovi puteri su odlična zamena za industrijske losione pune konzervanasa. Dobijate kvaliteniji proizvod,bolju negu za manje pare.


Deo stik


Možete ga naručiti OVDE. Košta 270 rsd.
Takođe se proizvodi u više mirisnih nota: vanila, čokolada, kokos, natural, mint, sensual, fresh, relax. Za svakog po nešto.
Potpuno prirodan proizvod. Ne sadrži aluminijum i paraben. Izrađen je od biljnih sirovina,sode bikarbone i etarskih ulja.
Ne iritira kožu. Ja sam ga ponovo nanela,kao i svaki dezadorans, posle nekog vremena(4-5 sati)

Celokupni utisak o Herbateria proizvodima je odličan.
Imate moju najtopliju preporuku. Kvalitet,cena,pakovanje,usluga-sve je na zavidnom nivou, bez zamerki.

"Samo najbolje za negu Vaše kože!"Herbateria


Još nekome se dopada :D


Jeste li koristile Herbateria proizvode i šta mi još preporučujete?

Do čitanja :)

*dobijeni proizvodi

10 comments :

  1. Jako pristupacne cene.Bas bih volela da probam nesto od ovih proizvoda.U potrazi sam za nekim dobrim stik dezodoransom na prirodnoj bazi.:-*

    ReplyDelete
  2. Nisam nista koristila od Herbaterie, ali mi se ovo mnogo svidja. I ja isto volim cokoladu, koristila sam Freshka Gora balzam za usne od cokolade i bas mi je bio dobar. Otprilike isti sastav kao i kod ovog. Rado bih isprobala i taj puter za telo. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja sam se oduševila :) Ne znam šta mi se više dopada :D

      Delete
  3. Bas mi se dopada puter od cokoladee, zelim da probaam! :)

    ReplyDelete
  4. Moracu da isprobam ove proizvode, oduvek sam bila fan proizvoda na prirodnoj bazi.
    Cena je neverovatna :) Hvala na ovom postu!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nema na čemu, drago mi je da ti se dopalo :) Probaj obavezno pa čekamo i tvoje utiske :)

      Delete
  5. Obožavam Herbateria proizvode, ima ih u baš ovde kod mene u zdravoj hrani pa se počastim često, a i od njih sam dobila isti ovaj set samo od vanile i bila oduševljena :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Zamišljam vanila kombinaciju,sigurno je super :) Ja volim tako te mirise-čokolada,vanila, kokos... :D

      Delete