SOCIAL MEDIA

Friday, September 30, 2016

Zaful dress

Dressfashion Long Prom Dresses
U jednom od prethodnih postova pokazala sam vam šta mi se najviše dopalo sa sajta Zaful.
Ko je propustio da pročita, može učiniti klikom OVDE.
Na kraju sam se odlučila za haljinu koju možete pogledati OVDE.
Haljina je lepa i kvaliteno je urađena. Prezadovoljna sam.





Pratite ih na Instagramu OVDE. Imju mnogo lepe fotografije, ja uvek tu pogledam pre nego što naručim :)

Do čitanja vas pozdravljam,
Ksenija :) 

8 comments :

  1. Tako ti predivno stoji!
    Zaista sam oduševljena.
    Koju si veličinu uzela jer ti prekrasno stoji? ☺
    IvaFashionDiary

    ReplyDelete
  2. Prezadovoljna sam kvalitetom svega što sam naručila sa njihovog sajta :)
    Šminke nikad dosta

    ReplyDelete
  3. Haljinica mi se bas dopada, prelepo ti stoji. :)

    ReplyDelete
  4. Prelepa haljina, i divno ti stoji :)

    Frauleind.blogspot.rs

    ReplyDelete